Будівельна діяльність
Ліцензія № 2013029981
від 09.08.2016р.
Протипожежний захист
Ліцензія № 506362
від 25.02.2011р.
Сертифікат ISO 9001:2008
Ліцензія № NQSP-0010/09-14
від 04.04.2014p.

СПОЖИВАЧАМ

Порядок подання Споживачами звернень, скарг, претензій
стосовно якості постачання електричної енергії та надання повідомлення про загрозу електробезпеки та їх розгляду

Звернення, скарги, претензії стосовно якості постачання електричної енергії та надання повідомлення про загрозу електробезпеки
до ПАТ «Трест «Київелектромонтаж» можна подати з пн.-пт. з 9:00 до 17:00:
в письмовому вигляді за адресою: 01033, м. Київ, вул. Саксаганського, 67
в електронному вигляді на e-mail: reception@kievelmo.com.ua
за телефоном Кол-центру: (044) 287-12-44

Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення Споживачів розглядаються у порядку та строки, встановлені Правилами користування електричною енергією, Законом України «Про звернення громадян» та чинним законодавством України.
Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Пропозиція (зауваження) – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
Заява (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
Скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ЗВЕРНЕННЯ:

Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

ПРОЦЕДУРА ТА ТЕРМІНИ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ:

Звернення, оформлене без дотримання вищезазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через 10 днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, встановлюється необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого Законом терміну.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Головна | Роботи та послуги | Договірні ціни | Наші об'єкти | Наші партнери | Вакансії | Контакти | Вхід
Все права защищены © 2013
Сайт разработан Inotech gr 2013г.